Al vroeg wisten we dat de 40e editie een magazine vol verschillende rubrieken werd. Enerzijds staat de herfst voor de deur en daarmee ook het nieuwe modeseizoen. Anderzijds gebeurt er ook veel in de lifestyle & interieur branche. Een ding wisten we zeker: het wordt een editie vol nieuwe trends en volop inspiratie! Maar… ook de Oktoberfeesten spelen een prominente rol in deze uitgave. En natuurlijk wil je dat allemaal laten terugkomen op een cover.
Het creatieve team van Quant pakte zich samen en ging brainstormen. Waar doet jou de herfst aan herinneren? Regen, warme drankjes, dikke truien, regenlaarzen… bingo! Hiermee was het eerste element bepaald. Vervolgens gingen we aan de slag met een paar regenlaarzen. Wilden we een klassieke regenlaars, of juist een opvallende? Met het thema van deze editie ‘Wie heeft de broek aan’ werd het al snel duidelijk dat we wilden zorgen voor een contrast op de cover. Zoetsappige laarzen in combinatie met iets typisch mannelijks: gereedschap. Met dit gegeven hadden we de cover bijna rond, maar er miste nog een element: BIER! Want wat past nou beter bij de Oktoberfeesten dan bier? In plaats van de regenlaarzen in een plas water te zetten, hebben we ze (met een paar magische photoshop tools) in een plas bier gezet.
We presenteren dan hiermee ook trots de cover voor de 40e editie.
Onze tip? Bekijk het vooral allemaal met een korreltje zout 😉